Hem till Småland

Efter att jag fått massage av min älskade syster igår så blev det visst en spontan tripp ner till Cheers. Quizzade lite med trevligt Oscars folk och minglade runt. En mycket spontan kväll som slutade med två shots i baren.
Hade nästan glömt av hur trevligt det var på quizze kvällarna, innan hade vi de som tradition i klassen att gå dit. Men nu var det ett tag sedan. Kan får bli ändring på det.
Nu ska jag packa det sista och göra mig iordning för att åka ner till skolan och ha sem, alltid samma mardröms tankar när man ska redovisa. Men idag ska det gå bra. Förmodligen kommer jag även hinna träffa dina Bea innan det bär av hem till Småland för blir föräldrarvård. Ska bli gott med mammas mat. Det har redan hunnit gå 9 veckor sedan jag var hemma sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0