Tror jag har blivit lite klokare

Idag har det varit en lång dag i skolan. Klockan ringde alldeles för tidigt i morse 06.30. Åtta satt vi redo i skolan för att starta dagen med det första seminariet. Redovisningen gick felfritt och man fick ta lärdom av alla andras arbeten. Efter några timmars tidsfördriv i skolan var vi redo för sem nummer två. Nu tror jag att jag börjar förstå mig på juridiken också.
Kom jag precis hem från ett svettigt steppass, körde även en kvart salsa under passet eftersom vi ville testa på de. Så nästa måndag kanske jag vågar mig på ett helt salsa pass? Nu tänkte jag hoppa in duschen och invänta Mickis som är på spinning sedan är vi redo för ännu en tv:kväll.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för de här dagarna :) <3

2010-11-30 @ 12:19:14
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0