Souvenir kiosk

Kom hem från jobbet för en stund sedan, efter ca åtta timmar i en iskall liten bod på Fun City. Idag satt jag i souvenir kiosken, det var verkligen ingen värme ute idag vill jag lova. hade fyra tröjor på mig och till slut var jag tvungen att ta på mig jackan också.
Jag kan inte förstå hur barnen kunde springa runt i bara tjocktröja och vissa hade till och med piratbyxor på sig.
Det var inte alls mycket folk idag så tiden gick ganska långsamt men det var ändå ganska roligt. Nästa jobbtillfälle blir på lördag nästa vecka och sju dagar framåt.
Jag ser ut som en stoppad korv, men inte så konstigt med så mycket kläder som man va tvungen att ha på sig.
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0