Fredagskväll

Idag på eftermiddagen var jag iväg på ett svettigt spinningpass nere på gymmet. Tog ut allt idag, så det blev extra svettigt och speglarna i salen blev immiga.
Nu är mamma och pappa på besök här nere, så de blir en myskväll. Jag och Hanna var borta på lotten en sväng och pratade med farmor och farfar och fick lite rabarber och gräslök.
Så man kanske kan få en försmak på midsommar maten i veckan, sill och potatis, gräslök. Men i stället för sill får de nog bli skinka för min del. Sill är ingen stor favorit hos mig.
Nu ska jag tagga till för en dag med jobb i morgon.
Ha en fotsatt härlig fredagskväll.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

duktigt :)

2010-05-21 @ 23:43:32
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0