Vart är solen?

Gick upp strax innan 9 idag, det va skönt att få sova ut för en gångs skulle. Så nu har jag hunnit med att plugga i några timmar, ska väl fortsätta lite till innan farmor och farfar kommer och hämtar mig. Så ska vi upp till sjukhuset, ska operera bort en eller två leverfläckar idag. Är lite smått nervös, är ju inte precis ett stort fan av knivar. Men vi hoppas på att det går bra.
Man kanske även skulle ta sig en promenix ner till gymmet och frysa kortet i en måndad, om man ändå inte får träna på ett tag. Men jag kommer ju dö av rastlöshet. Jag behöver mina träningspass i veckan om jag ska orkar med skola.
Man får väl hoppas på att solen titatr fram varje dag istället så man kan ge sig ut på långa härliga promenader istället.

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg.
Hörs senare

Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0