Sjukling

God Morgon!
Inatt har jag i alla fall kunnat sova bättre, det känns som om penicillinet börjar verka och att det går åt rätt håll. Men jag får väl vänta och se några dagar hur jag mår.
Idag tänkte jag pyssla lite om jag orkar, har köpt en ny almanacka så tänkte göra en snygg framsida till den. Får se om jag lyckas.
Hade velat sätta mig vid symaskinen och sy en midsommar klänning nu, men eftersom jag inte kunde åka till någon tygaffär igår eftersom jag var sjuk så har jag inget tyg. Så får väl försöka göra ett mönster istället så det bara är till att sätta sig och sy när jag köpt något tyg. Då får de väl bli en sommarklänning istället för midsommar klänning.
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Louize

Det är bara bra :) sj? tack detsamma :) Trevlig midsommar! kram

2010-06-24 @ 11:47:46
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0