Jag blir galen

Tiden har bara sprungit iväg idag, har varit vaken sedan 05.00 för ovanlighetens skull. Hunnit med att jobba i sex timmar. Efter jobbet var jag tvungen att åka och hämta Hanna på jobbet och då passade mamma på att boka ett läkarbesök till mig när jag ändå va där så jag kunde få kolla upp va de är för fel på min hals. Men som alltid när jag går dit så visade provet ingenting. Så de va bara att se glad ut och gå hem. Det går väl över när jag gifter mig om inte annat. Det är väl så man brukar säga?
Men förutom mitt halsont så stack de till i min rygg idag när jag skulle böja mig ner och ta upp en sak från marken idag på jobbet, det känns ju att ryggen sitter där om man säger så. Jag blir galen när ska man kunna få vara helt frisk?
Nu blir det sängen en stund och vila innan jag förflyttar mig ut till solstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0