Första tentan godkännd!

Jag klatade den!!! Marknadsföringstentan alltså! Jag är nog en av de lyckligaste personerna just nu. Nu när jag har fått sån gnista till att fortsätta plugga blev det ännu bättre nu när jag fick veta tentan!

Började dagen med att gå runt i några klasser och göra enkäten. Resultatet av de klasserna blev faktiskt bättre än förväntat.
Sedan när jag skulle hämta ut tentan så stötte jag på Marcus, Simon och Eddie, som också skulle hämta ut sina mftentor. Blir man inte mer nervös när det står massa folk runt om kring och kollar på.
Men som tur var gick det bra för oss allihop :) Ett stort GRATTIS till oss. Sedan skulle dom sätta sig och göra den individuella inlämningsuppgiften i ekonomistyring så jag satte mig med dom, lika bra att få den gjort. Vi gick ett bra resultat men jag vet inte om det är rätt. Men vi hoppas på de. Annars kan det inte vara mycket som är fel.

Efter några timmaspluggande gick jag till gymmet och körd ett hårt pass på crosstrainern i 1 h. Så nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska sätta mig och kolla igenom vad som behöver göras resten av veckan.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt, grattis! Det känns alltid lika skönt när man har klarat en tenta!

/ Kram Ida

2010-01-28 @ 23:10:26
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0