Varför så svårt?

God morgon!

Varför ska det vara så svårt att gå upp på morgonen? Det är bara den där haltimmen innan man har orkat ta sig upp ut sängen som är jobbig, sen är man mycket piggare. Men nu har jag lyckts ta mig upp ur sängen och fixa mig i alla fall.
Ska snart ner till skolan och gå till två klasser och göra enkäten. Sen när jag ändå är där nere kan jag lika väl sätta mig och plugga. Så sak kolla på den föreläsningen som jag missade igår och sen ska jag försöka hinna se den som är i morgon på morgonen så att man kan ta sig lite sovmorgon.
Sedan börjar dagens lektion i inköp vid 13.15-16.00.
Efter det får det bli 2 timmars träning på gymmet, cross trainer + gym & 55 minuters spinning.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ska kolla med henne då.. :) Jodå allt är bra.. Själv då?

2010-02-02 @ 10:20:27
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Vad duktig du e som tränar :) jag skulle oxå behöva de, men ingen ork till de

2010-02-02 @ 20:16:00
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0