Kassaflödesanalys

Heej sötnosar!

Springer runt som en skållad råtta här hemma samtidigt som musiken strömmar ut ur högtalarna. Vet inte hur jag ska göra. Ska jag åka med pappa hem när han kommer ner idag eller ska jag stanna kvar i helgen?
Just nu lutar det åt att jag åker hem över helgen. Kan bli gansak skönt det med, plugga massor och få maten serverad? Låter det inta bra?

Så nu ska jag sätta fart med packandet innan jag ska ner till skolan och plugga en stund. Räkenskapsanalys, bokslut, kassaflödesanalys, utländskvaluta, överavskrivningar och allt vad det är!
Inte för att jag behöver ha med mig så kätte mycket hem men lite ska man allt få med sig. 

Vi hörs senare!

Lots of love 

Kommentarer
Postat av: louise

Hejsan.



Blusen finns kvar än så länge, men det är en del som mailat om den. Om du är intresserad så maila mig på [email protected]

2010-02-19 @ 12:14:29
URL: http://louuuuise.blogg.se/
Postat av: Linn

hoppas du kom hem ordentligt i snökaoset :)

2010-02-19 @ 19:44:07
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0