Happy valentine's day

Happy valentine's day!

Känner mig riktigt duktig som sitter nere i skolan en söndag och ska plugga. Men vad får man inte göra när det inte funkar att kolla på föreläsningar hemma.
Så nu ska jag köra några effektiva timmar och kolla igenom två föreläsningar innan jag går hem och njuter av söndagen. Eller det kanske är fel att säga så för det kommer nog bli lite mer plugg ikväll.

Har bjudut hem farmor och farfar och kusinerna på lite fika idag så de kan nog bli mysigt.
Så idag blir det kladdkaka gjord av massa kärlek!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: jag köpte dom på scorett :)

2010-02-14 @ 13:27:21
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0