Kanelbullensdag

Idag är det återigen söndag, veckans sista dag. Men inte vilken söndag som helst utan idag är det nämligen kanelbullens dag.
Men det blir förmodligen inga kanelbullar till mig idag. Orkar inte baka och orkar inte cykla och köpa så jag får klara mig bra utan.
Har varit lite dålig på att blogga några dagar nu men hoppas ni överlever ändå.
Ska försöka bättra mig lite, men jag ska även försöka frioritera skolarbetet känner mig stressad inför tentan som är vecka 45, okej det är ett tag kvar ,men det är så sjukt mycket som ska fastna i min lilla hjärna så jag känner att jag får lägga på en extra växel när det gäller pluggandet.
Nu ska jag hjälpa min syster att städa lite sen blir det ännu mer plugg.




Kommentarer
Postat av: kickan34

oh ser gott ut :)

2009-10-10 @ 20:08:59
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0