Inte många knop gjorda

Kom hem från skolan för en lite stund sedan. Var nere på WEST styrelsemöte, och val av den nya styrelsen. Och gissa jag blev invlad, och ska ansvara för alla rabatter. Så vi får se hur detta går, men hela gänget verkar toppen så jag tror att det inte kommer vara så stora problem.

Så jag åt precis lite nybakat bröd, som jag slängde ihop i min bakmaskin innan idag. det blev väl inte rikgti som det brukar, jag vet inte vad som gick snett denna gången men man kan ju inte alltid lyckas med allt.

Så kom vi till det där med pluggandet, det blev inte många knop gjorda idag. Dåligt samvete för der. Så i morgon tar jag tag i det och går och sätter mig på bibblan och försöker få något gjort där istället.

Men nu ska vi inte tänka på skolan, utan jag och min kära syster ska ha lippstick jungel maraton nu och äta massa gott fika.
Så i morgon står det träning på schemat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0