Ett gott skratt förlänger livet

Äntligen är en kurs avklarad, och man är förhoppningsvis godkännd.
Jag har bara en sak att säga om redovisningen idag, ett gått skratt förlänger livet ;)
Så var det i alla fall idag, redovisningen gick ju som den gick, men skrattde gjorde vi i alla fall.

Nu ska jag försöka ta tag i denna dagen också, så man får något gjort. Jag får väl börja med att laga lite mat kanske?
Vad sägs om exotisk fiskgryta och potatismos? Eller erotisk som min syster säger.
Sedan kommer väl denna dagen enbart bestå av massa pluggande, och kanske ett träningspass senare idag också. Vi får se hur dagens slutar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad skönt :) alltid skönt att ha gjort en redovisning :D



jag gick precis upp, haha!

2009-10-20 @ 14:19:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

härligt :)



jadu frukosten var rätt god faktiskt :D haha

2009-10-20 @ 14:39:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lagade inte mat, tog en av matlådorna. :) haha inte jag heller, fastnat vid alla serier :P

2009-10-20 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0