Veckoplanering bort glömmd

God Morgon

Jag hann ju aldrig med den där vecko planeringen i söndags, och igår var jag för trött för att tänka så nu ska jag försöka skriva ner det viktigaste som händer i veckan.

Tisdag: Skola 
               Öppet hus på högskolan i Värnamo
Onsdag: Skola
                 Träna
Torsdag: Skola
                 Stan
Fredag: Skola
               Shoppingtur med siis och Emma
Lördag: Öppet hus på högskoaln i Jkpg

Det är väl uniefär så min vecka ser ut kanske något mer träningspass får man ju hoppas och sedan lite städning och planering för framtiden. Sen ska jag även försöka leta lite jobb.

Nä nu måste jag fixa mig innan jag ska gå ner till skolan, och sätta mig och sy.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0