Härlig dag

Då var första provet avklarat nu i veckan, en mycket bra start på dagen.
Började med provet, lustigt prov för G delen var svårare än vad vg och mvg delen var men det ska nog ha kunnat knåa ihop ett g i alla fall.
Nu efter detta provet har jag fått ytterligare motivation och ska sätta mig ner och skriva ner allt jag kommer påi morgon.
Mvg fårgan på provet var hur man tyckte man skulle kunna förändra sin livsstil så jag tänkte ta tag i de lite nu för nu är motivationen på topp och då kanske man kan lyckas?
sedan blev det en lång härlig massage tack tjejer för en underbar massage.
Efter de blev de lunch i skolan vilket som vanligt inte är någon höjdare.
Undereftermiddagen tibbringade vi våran tid i köket på hotell och restaurang där vi fick göra eget läppglans och egen fet body lotion.

Sedan blev det en eftermiddag på stan med Emma och lite pluggande på matten.

Nu är man ensam ochövergiven igen, får hoppas på att Hannah kommer hem snart och förgyller kvällen men roliga berättelser:)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0