Sol,Sol,Sol

God Morgon eller kanske förmiddag, nu är jag vaken i alla fall.
Härligt att få sova ut för en gångsskull. Ännu en dag med strålande sol idag så härligt, idag får jag inte fastna inne måste hinna med att bli lite brun också, och bara vila hela dagen så att man är pigg och glad i morgon när arbetsveckan börjar på riktigt.

Har inte lyssnat på denna låten så mycket sedan den var med i Eurovison men när jag var hos Josse här om dagen så satt vioch lyssnade på den och den är rikyigt fin.


Nu ska jag ut och schteeka lite och hoppas på att man kan bli lite brun skriver nog lite då och då när man inte orkar ligga ute i solen.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar inte den låten så mkt :P



förresten, fin blogg du har!

vad tycker du om min? :)

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-28 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0