Smögen

Nu äntligen är jag tillbaka efter denna lilla mysiga tripp i Smögen, eller Kungshamn eller vad ska man säga?
Vi bodde på en liten mysig camping som hette Solvik utanför Kungshamn.
Vi åkte dit i Måndags efter att vi hade varit och fixat med glasögon och hyreskontrakt i Varberg som numera kommer bli min hemstad.
När vi kom fram var det helt ok väder fast det blåste som aldrig förr, menmen man kan ju inte få allt tältet höll bara på att blåsa ner i havet eller nästan i alla fall så mycket blåste det.
Men vi vaknade på samma ställe på morgonen så så farligt var det inte. Jag och min kära syster gled runt på campingen och så allmänt blonda ut fanns ju inte så mycket att kolla på men vi hittade allt lite smått och gott.

















Så nu är jag hemma i regnet igen, hoppas ni har en bra semster och ett bra sommarlov allihop? vad är planerna för sommaren ?

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0