Slutade med en krock. . .

Idag har man avrit lite dukti och rört på sig i alla fall. Va uppe på berget i ca 2 timmar idag med syrrna. Redan efter andra åket låg jag mitt i backen, inte likt mig brukar alltid stå på båda benen men min klantisa syster körde rätt in i mig så jag ramlade.. . .sen gick de inte många minuter förens jag låg i lifltkön också . . mi nskida råkade hamna åvanpå Hannas och hon sot framför mig oc hskulle åka igenom "kontrollen" eller vad man ska kalla den. . och när hon åkte frammåt flag jag bakåt och ner på marken tur att de inte va något folk runt om kring som såg mig. . eller någon stackare såg de nog .
Väldigt härlig snö att åka på i alla fall inga klumpar och inga andra större hinder i åkningen. tror att de va nästan alla backar som va öppna idga förutom 2 stycken :) så de fanns ju plats att röra sig på. . . men den där svarta backen skulle jag ju inte rekomendera eller jo men inte för er snowboard åkare. De kom nämligen en snoawboard åkare i 110 ner för den backen samtidig som vi kom ner ifårn dalbacken och de blev en krock mellan Hanna och han så den sista timmen blev plågsam . . Ont i ryggen och irriterad. Men nu är vi hemma och jag e nöjd och glad Hanna vet hag däremot inhte hur non har de men ont i ryggen skulle jag tippa på att hon har :/

God natt :)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0