Pärlor och paljetter överallt. . .

Nu sitetr jag på mitt golv med massor med pärlor och paljetter runt mig, har suttit här i säkert över 2 timmar och sytt. De syns väl att jag ahr kommit en bit men skit va lång tid de komemr ta har säkert sytt 10 cm med pärlor och paljetter nu. . och de är bara början kan jag ju säga har mycket kvar och de komemr ta tid frågan är om den tiden jag ahr kvar på lovet både räcker till att Brodera, Måla, Plugga och förhoppningsvis träng och planera lite till inför projektstarten. . . NU käönner Sofia sig lite lagon stressad. Pluas att jag inte ahr hunnit bli frisk än om jag inte känner mig bättre i min lilla hals i morgon blir de nog ett besök hos farbror doktorn.
Nu ska jag sova så jag ahr orken kvar tills i morgon när en hård och tuff dag väntar framför mig.
Sov gott alla skönheter

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Andréa

Thanks =) Aa, då är det kul. Hur går det för dig?

2009-02-11 @ 21:47:22
URL: http://andreasandin.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ja gör det! ;D Jag är sugen på att se resultatet :P

2009-02-11 @ 22:33:27
URL: http://andreasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0