Bra jobbat

Äntligen är detta över, nu har vi varit duktiga jag och Emma pemma, hon åkte precis hem efetr att vi har suttit några timmar för att få kalrt projketraporten. Det är så grymmt skönt att man kan stryka en sak på listan nästa vecka blir de fler saker som ska strykas.

Men en sak  som är mindre bra so mjag har sjuk dåligt samvete för de är att efter att jag hade kört mitt pass på gymmet idag, de va välidgt hård träning för att vara jag nu kör vi tjejen om de ska hända något, men i alla fall efter träningen så väntade Emma på mig för vi skulle hämta hennes dator så fårgade hon om vi skulle käka något så ville hon ha pizza men jag får ju inte de vilket är välfigt tur, men då blev de ju så kalr kebab tallrik istället :O Fy verkligen inte bra nu blir de efter hård träning mm framöver.

Nä nu ska jag cilla lite framflr tv:n och mysa lite med tända ljus.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0