Lanstingare en ras för sig?

Nyss hemkommen från en mysig bio stund med la familia.
Men jag säger bara en sak Lanstingare, det är ett ord som beskriver ganska mycket. Det var nämligen lanstinget som hade abonerat hela biosalongen idag, så mamma hade fått tag i 4 biljätter till oss. Så när vi kom till Värnamo tyckte pappa att vi var i så god tid att vi kunde springa in på city gross och handla lite.
Sen när vi väl kommer till bion var hela salongen nästan full, det finns några ströplatser här och var och två rader längst fram. Så vi fick nöja oss med att sitta nästlängstfram. Det var absolut inget som störde mig, förutom att man är lite stel i nacken nu efteråt.

Men för att komma till det roliga med denna bioupplevelse. Så var det ett par som kom in och skulle sätta sig, så såg tanten, (om man får säga så? )att det bara fanns platser kvar längst fram. Så hon blev väldigt sur och satt och blundade genom hela filmen, det såg väldigt roligt ut måste jag säga.
Sen så  när filmen började närma sig sitt slut, så hoppade jag och mamma till och kunde knappast hålla oss för skratt för då var de en gubbe som förmodligen hade somnat bakom oss, för han snarkade till som om han var mitt inne i sin allra djupaste skönhetssömn.
Men detta var inte allt, utan när vi skulle gå ut ur salongen så var det en gubbe som satt och läste en bok, alla hade rest sig upp och skulle gå men han satt glatt kvar och kunde inte slita sig från sin bok.

Jag säger bara det lanstingare är speciella människor det där ;)

Lots of Love!


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Vi ska till Österrike... Jag är också sjuk så hoppas verkligen bli frisk!

2009-12-29 @ 22:38:28
URL: http://malinnelinder.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Haha låter som en underbar upplevelse. Hur var filmen då?

2009-12-29 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0