Snart börjar allvaret

Känner mig dålig som inte uppdaterar så ofta nu för tiden, men har ju något att skylla på i alla fall. Har ju lyckats klanta mig och tagit bort någon installation på min dator som krövdes för att kunna installera mitt mobila brednad. Och så fort vi är hemma så sitter min syster vid datorn så det blir svårt att komma till. Så man får vara snabb när man får chansen.

Idag åkte vi till Kållered till Ikea en sväng på förmiddagen hade skrivit ner en liten lista med saker som skulle kompliteras med. Köpte en bokhylla som vi har delat av vardagsrummet med så min kära syster har fått sig ett litet gulligt sovrum. Så nu har vi fått oss ett litet gulligt vardagsrum också. Nu är det nästan bara gardinerna som fattas. Dom börjar jag nog sy på tisdag, pappa kommer ner mer mina sysaker i morgon glömmde ju hälften tog bara med min symaskinen smart!

Utforskade elljusspåret idag också så vi vet var vi kan ge oss ut på joggingturer. Men farmor har ju skrämmt upp oss lite med alla yxmänn som går runt på påskberget, menmen inget man ska oroa sig för.
Nu ska jag nog slänga på en film och bara ta det lugnt resten av kvällen. Lär ju bli en tidig morgon i morgon, syrran börjar skolan och jag lär väl bli uppdragen och få godkänna hennes outfit.
Men då kan jag ju pallra mig ner till teliabutiken och försöka få min dator fixad också. Bara att hålla utmmarna på att det vill fungera i morgon. Så att man kan få en fungerade dator till skolstarken. Det ska bli spännadne, på onsdag drar allvaret igång.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0