Hemma från stor stan

Nu är jag hemma från stor stan, hinner inte skriva någon uppdatering från helgen just nu men det var en helt sjuk helg kan jag lova.
Så ska ta mig tid att berätta och lägga upp bilder senare idag.
Men nu måste jag verkligen sätta igång med packningen, men vet inte VARt man ska börja. Det är ju så mycket som ska packas ner, men som tur är så gör det inget om man glömmer något huset står ju kvar, och åker ju hem ibland antagligen så de är lugnt .
Nu ska jag sätta på musiken på högsta volym och städa och packa.

Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack ska du ha :). Jag har gjort min design ja :P



Allt är bara bra med mig tack ! Med dig? :D kram

2009-08-17 @ 13:14:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0