4,5 timmes resväg

Back in Vbg, nu har ännu en helg sprungit iväg. Men rolig och fartfylld har den varit.
Idag har jag återigen bara suttit vid datorn hela dagen, nu är jag nästan klar med den där krångliga uppgiften.
Sedan har det inte hänt så mycket mer roligt idag, åkte hemmifårn vid halv 4 och var framme i vbg vid 8 hur lång tid kan det ta egentlige?
Först åkte man bil till tranemo för att komma till bussen, sedan blev det en timmes bussresa till kinna, mycket intressant. Men eftersom verken bussarna eller tågen går så bra så fick vi vänta i 1,5 timme i Kinns. Så våran snälla moster kom och hämtade oss, så det blev en liten pratstund med kusinen trevligt,trevligt. Mycket skratt och prat om skolan, vi kom fram till att jag går en mycket seriös utbildning. Där man kan "se" lärarna live NOT.
Sedan återstod bara en 50 minuters tågresa ner till vbg, krångligt med detta nya busskorts sättet men det ska man nog komma in i. Men nu äntligen är vi på plats i våran lilla lya igen.
Så nu ska jag bara chilla resten av kvällen och sova tidigt.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0