Träning för hela slavnten

skolan va seg idag, massa dystert, inte alls kul vad gör man för fel eller jo jag vet men jag vet bara inte hur man ska fixa till allt igen:S
sydde på min kavaj idag snart blir den klar ska börja sy på pärlorna i helgen,
Sen hade vi idrott den va jag taggad för har inte tränat på ett tag nu, men nu ska vi ta i med hård hanskarna och sätta ändring på de ;) nu blir de trning för hela slanten de behövs verkligen
måste köpa mig en smidig mp3 som man kan ha vid träning, några tips? och sen lite nya träningskläder :) nu är de bara att vänta på lönen och allt så man har lite pengar.

Ikväll blir de mys framför tv:n kvällen uppbokad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0