Seeg dag

Tror ni inte man va tvungen att gå upp kl 6 idag trots att man börjar halv 12, jo självklart va man de. fick pallra mig upp ur den mysa varma sängen.
åkte till gvd med mamma vid 7 för att köra på körskolan stressig morogn så glömde helften hemma :S
Körningen gick som på en dans idag :)
Sen fick man vänta på stationen i en timme på bussen och lagom segt,
Lagom seg när man började skolan sen utan en ända matbit i kroppen typ, men de gick bra ändå fick käka massa frukt. De går frammåt för min kära kavaj så de kanske kan bli en bild på en i moorgn om jag lyckas sy ihop lite :)
Sist men inte minst hade vi idrott, först lite fotboll och sen de roligaste av allt Ruggby de va en vacker syns kan jag lova 15 tjejer som springer efter en voll och slåss så att naglar och allt går av, tur att de inte va killar med i spelart för då hade de nog blivit ännu värre.

Nu blir de att ta sig i kragen och sätta sig och göra de där förbaskade sammhällsarbetet ;:S fattar inte ett skit.
sen ska jag mysa under täcket och läsa tidningarna jag köpte idag :9

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0