Attans :S

Idag 7.49 avled min kära mobil, den är stendöd den bara luset vitt när man sätter på den:S hur ska jag klara mig, alla som tycker att jag är mobilberoende blir väl glada dock men de känns som om något fattas, jag kan ju inte få tag på någon och ingen kan få tag på mig :S och dessutom så funakr ju inte mitt inetnet so mde ska heller så där fick vi problem kära vänner, men ska hem i morogn så får hoppas att jag kan lösa de på ett bra sätt bara en liten stund kvar de ska jag nog klara :)

annars ahde dagen varit ganska sofit tankar och ideer ar flödat inne i mitt lilla huvud :) så i helgen blir de att försöka på fner alla ideer på papper :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0