Tjejsnack vecka 5

Mående

♦ Hur mår du idag?
   Jodå man ska väl inte klaga men jag är ganska trött på skolan så de får mitt humör att dras nedåt fast i och för sig jag ska ju vara stolt över mitt prov  som jag fick tillbaka idag =) fick G istället för IG som jag hade väntat =P

♦ När var du sjuk senast?
  Hmmm de va ett väldigt bra tag sedag komer inte ens ihåg de?

♦ Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på ?
   MAGSJUKA!!!!
♦ När hade de senast en riktigt må-toppen-period?
   Det jag kjag väl för de mesta skulle jag tro men de är väl främst på alla lov då man slipper skolan och kan slappna av på RIKTIGT!!

♦ Vad får dig att må bra?
  När man slipper tänka på allt skolarbete och bara kan slappna av, T.ex. alla lov, när man är på semester osv..

 
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0