Tjejsnack vecka 4

Favoritprogram

Hur mcyket tittar du på tv?
   Hmm. . svårt att säga men kollar i alla fall på andra avenyn 3 ggr i veckan sen vet jag inte om de blir så mycket mer men om vi säger ca 4 timamr så har jag kanske tagit i lite . .

Vilken kategori av TV-program föredar du att titta på?
   olika serier gillar de mest i serieväg :P

Finns de något du följer du slaviskt?
  Det skulle vara andra avenyn i så fall för de går inte att missa, och snart även gossip girl fast har sett alla avsnitt men ändå =)

När och varför stänegr du av TV´n?
   Avntagligen för att jag ahr annat att göra elelr för att jag e trött =P

Skulle du kunna leva utan TV´n Varför/ varför inte?
  JA. . de skulle jag nog klara av de finns ju som sagt dator och de mesta går att kolla på via den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0