FAAAN!!!!

Ja dgane har inte börjat så bra om man får säga och den har ju knappats blivit bättre =S undra avd som händer här näst?
De började med en seg och trist dag iskolan, sista lektioen var jag väl inte alls så seriös om jag får säga de själv, spelade lite biljard, och blev masserad och masserade lite =P hehe sen efter en seg skoldag så gick jag till bussen och fick sitta och vänta i en timme eller något =S SURT !!
sen när jag hade stämplat kortet på bussen och skulle ta en plats så pastnade väskan i de första sätet så jag stoppade upp hela gången =P LAGOM PINSAMT !!  Jag slet och drog allt vad jag kunde med hopp om att den skulle lossna emn nej de gick inte =P sen va jag tvungen att sätta mig där då så jag kunde släppa förbi alla. När alla var på bussen så gick buss gubben ur sitt lilla bås och frågade om min väska satt fast och svart var ju så klart JA =S han fick loss den snabbt och smidigt. sen fortsatte resan hem.

I slutet av kvällsmats ätandet så berättade min kära syster för mi natt jag var tvungen att byta lösen på Bilddagboken för att någon har hackat sig in där. Så då gick jag ju så klart till min dator och skulle logga in. Men det var också dp som Ljuset släcktes de gick inte någon har bytt lösen på min Bilddagok och jag kan inte skicka iväg ett mail och få ett nytt för de funkade inte =S vad gör man i denna stund ?? Jo de är just då man bara vill slå sönder allt som finns i närheten och bara vill spola tillbaka tiden ! Alla mina kära vänner är borta på Bdb och jag komemr nu alldrig mer få tillbaka dom? orkar man göra en ny Bilddagbok?? de kanske är de som blir helgen projekt?


så mina planer inför helgen får bli att föröska komma på en bra lösnig om man ska göra en ny bilddagbok eller om jag ska lägga ner de helt och hållet??


Nu är jag så jälva trött på detta förbaskade internet så nu orkar jag inte skriva mer !!!!!!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0