Körskolan =)

Idag tog jag min allra första körlektion på körskolan =) det var vädldigt pirrigt innan och nät man väl satt i bilen . . . men sen blev de bara roligare och roligare =) det var helt enkelt super kul=) inte ett ända kärringstopp=P hehe pappa satt i baksätet också så han lärde väl sig endel han också=) och min körlärare var super bra och fram för allt hur snäll som hellst=) !!

Efter ca 40 minuter köring åkte vi vidare till Varberg för lite shopping m.m
stannade först i Ullared och tog en snabbis inne på Gekås =) fick med mig en vacker tavla ut i alla fall och en stegräknare =) som jag tänkte börja anväda till mitt komma i form projekt xD hhe jag och alla mina projekt=P men men, sen åkte vidare ner till Vbg och åt en god bakadpotatis inne i gallerian och sen tog vi en sväng på stan också =) köpte inte så mycket men en Bh blev de i alla fall=) men jag hittade massor med fina kläder som jag vill ha =) men ska spara mina pengar nu ett tag först innan jag köper massa =) sen påte vi upp till farmor och fikade =) farfar jobbade så han hann vi inte träffa =P men kusinerna kom förbi också=) dom skulle på teater med farmor och farfar i kväll Munintrollen tror jag de va =) mys mys !

Jag bakade en Vit kladdchokladkaka igår som vi ska smaska på idag =) hoppas den blev bra =) !

Glad ALLA HJÄRTANS DAG på er alla blogg vänner =) !!! hoppas dagen varit bra och fortsätter ännu bättre =)

PUSS!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0