15 december

Yoho äntligen är foto kursen avslutad! och vet ni jag är hur nöjd som hellst MVG , kan de bli mycket bättre ??
så slutade vid halv 10 idag, gick runt lite uppe vid sömnadssalen och pratade med folk sen åkte jag hem, ingen mening att sitta i jkpg att ruttna i onödan så lika bra att åka hem. tog en runda till fia så drog vi till gvd och fixade våra biljätter till parken på juldagen nu behöver man inte oroa sig för att dom ska ta slut. De blir mycket fest i jul ska gudarna veta. Nu är även nyår nästan helt klart, blir nog lugnt på morgonen sen kanske mat med någon vet inte ?? men kvällen blir de förmodligen fest hos Walter om allt går som planerat. I år ska jag ha kul och vara uppe hela natten ;)
jag behöver ju inte nämna vad jag gjorde förra året inget att minnas !!
Ikväll blir de nog bara lite packning och chilla vid datorn och tv:n.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0