Regnoväder med trasigt paraply

Idag har de varit en jobbig dag samtidigt som den har varit ganska soft.
Började med samhällskunskap fårn 8.10-11-25 idag inte allt för roligt måste jag säga.
Sen blev de en långlunch med hyffsat god mat för en gångsskull.
Efter de fortsatte vi dagen med att sy fårn 12.35-15.20, nu är jag ganska taggad för att sy den där kavajen, de ska bli kul att se ett slutresultat sen i alla fall om den bli som planerat så ni kommer nog få följa mitt arbete med några bilder udner tidens gång.

Efter allt hårt slitande idag hade man såklar ont i huvudet så då tog jag mig en promenad ner till stan för lite shopping, helt galet va kul de va att se alla studenter bada i hamnkanalen, jag tror jag hoppar de där med högskola om man ska bli tvingad till massa olika saker, mycket roligare att kolla (:
Slutade med att jag tog en promenad hem i de roliga regnovädret med ett trasigt paraoply och inget shoppat. Fast plånboken tyckte nog de va bra att jag inte köpte något.

Nublir de mat innan grannarna hör hur magen skriker.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0