De sista inför julen

Idag har jag varit helt off , jag har inte orkat göra något orkade inte ens gå upp ur sängen i morse =S det är nog den där förbaskade förskyldningen som börjar sätta sina spår =( varför just nu dagen innan julafton? aja men nu är de som de är =( hoppas att man blir lite piggare tills i morgon i alla fall... de börjar kännas lite bättre nu =)
jag va i vilket fall som hellst tvungen att traska upp ur sängen så jag slog in dom sista julklapparna och sen åkte jag och Siis ner till tennis hallen och tränade i två timman =) känner mig riktigt duktigt =) först 2 timamr igår och sen 2 timmar idag =) fast de va väl inte rikgti lika mycker energi idag då =P men de va kul i all fall , lite träning skadar aldrig =)

Och nu håller jag på att göra julgodis =) de kommer nog bli en jul i viket fall som hellst även om man är lite små krasslig =P

Nu blir de väl att man får plocka iordning de sista innan julen kan börja på riktigt =) och sen tar man väl en film och lägger sig i sin härliga säng och bara njuter och tänker på att man har lyckats ännu en gång med allt som ska göras innan julen kan börja =) 

PUSS på er alla och en
 riktigt GOD JUL<3


image3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0