Storstädning på gång

Idag fick det bli en välförtjänt sovmorgon på min lediga dag, riktigt skönt men är fortfarande lite små seg. Säkert bara för att jag sov lite för länge. Nu tänkte jag plocka fram mina städa talanger och storstäda hela lägenheten. Det behövs kan jag lova, nu under tentaplugget har jag helt lagt det åt sidan, men nu när jag väl är lite ledig får jag passa på och fixa till här hemma. Tänkte plocka ner det sista som har med julen att göra i kartongen och göra det riktigt mysigt här hemma.
Om en stund ska jag även möta upp söta Bea på stan, dock ligger mitt konto på ett stort minus just nu så det blir ingen mer shopping den här månaden för min del, men lite kan man väl allt få fresta sig själv?

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-14 @ 21:19:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0