Nu tänkte jag ta fram kreativiteten

Det är så skönt att kunna sova ut på morgonen utan att känna att man sovit för länge. Inget plugg att tänka på för tillfället, sista dagen på min ledighet idag. I morgon börjar den nya terminen och även med sista på Campus.
Idag tänkte jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Ska fixa till mig lite och trampa iväg till farmor och farfar och spendera några timmar hemma hos dom. Tror nämligen att jag och farmor ska ta fram penslarna och vara lite kreativa idag. Självklart följer min röda fina kamera med så jag kan via er min dag i bilder senare. Så håll utkik.

Kommentarer
Postat av: Natta

sjukt fin blogg, följa varandras:)?

2011-01-16 @ 13:35:25
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låter som fina planer för dagen det!



sv: Ja, jag blir faktiskt mer och mer säker på att jag valt rätt. För även om det är väldigt mycket så är det samtidigt himla roligt!

2011-01-16 @ 16:01:11
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0