Inte riktigt min dag

Idag är det verkligen inte min dag, det började redan på morgonen när jag klev utanför dörren. Trappan såg inte alls hal ut men vad ögonen kan bli lurade, vipps ligger jag där på trappan med min väska och mina soppåsar bredvid mig. Dock gick det förvånansvärt bra eftersom jag bara slog i ryggen lite lätt och tog emot med armarna, men det kunde gått riktigt illa. Promenerade bort till skolan och höll på att halka ytterliggare några gånger. Sedan var den tentadags och jag som trodde att jag kunde de så bra, vilket jag också kunde för jag kunde de jag hade pluggat på och de som jag tyckte var viktigt. Men tentan var svårare än jag trodde så vi får se hur den gick, jag var ju inte ensam om att tycka att den var svår så det var väl en lättnad i alla fall men nu känner jag att jag borde klara den någon gång.
Nu tänkte jag ta tag i nästa tentaplugg och köra hårt i några timmar innan jag ska bege mig till gymmet och svettas lite, äntligen har min förkylning släppt så jag kan träna igen. Ska bli skönt att få tänka på något annat en stund.


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens bloggar är uppe, hoppas att det var du som vann!

Annars kommer det en ny chans nu med detsamma!



Kram Bea

2011-01-10 @ 14:40:58
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0