Imponerande

Jag höll var jag lovade! Är lite imponerad av mig själv, men frågan är bara pluggade jag så mycket som jag borde gjort? Svar: Nej!
Dagen började med ett svettigt core pass följt av en timmes träning i gymmet. Det är helt underbart att vara igång igen. Efter träningen dröjde det inte länge innan min kära familj kom ner på besök, åt lunch och åkte och handlade lite mat så nu är kylen full. Har spenderat resten av dagen framför skolböckerna. Nu väntas tentaplugg hela veckan lång. Tog en paus i plugget i eftermiddags och tog med min fina kamera ner till havet och fotade lite, tänkte bjuda på några bilder lite senare.

Här kommer lite bilder från mitt nyårsfirande.
Han måste ha tyckt att festen var riktigt rolig eftersom han satte sig
vid bordet och somnade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0