God Morgon

God Morgon!

Gick och la mig ganska tidigt igår för jag tänkte att om jag får sova ut riktigt ordentligt skulle mina förkylning vara bättre idag, men icke. Har precis gjort iordning dunder te:t som Marie tipsade mig om i sommras när jag va sjuk så vi får hoppas att de hjälpter. Sedan är det bara till att bita ihop och ta fram kurs-litteraturen och sätta sig och plugga hela dagen lång. Ska upp på stan och göra ett ärende lite senare idag, kan nog vara bra att få lite frisk luft för att orka med denna dagen. Är det någon mer än jag som har ångest över tentor just nu, dagarna går för fort och det börjar nära sig. Nästa vecka kommer bli en mardrömmsvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0