En liten paus

Jag måste ha pluggat väldigt effektiv idag eftersom jag somnade innan. En timmes powernap som jag egentligen inte alls hann med. Men nu efter ett antal timmar helt ägnande åt plugg tar jag en lite paus och beger mig till gymmet och svettas lite, får se hur det går idag eftersom det fortfarande gör lite ont i ryggen efter att jag halkade men det ska nog inte vara någon större fara idag heller. Innan idag när jag satt och pluggade i köket kollade jag ut genom fönstret, nästan varje dag ser jag brandbilarna köra förbi men aldrig lyckas jag vara på gymmet samtidigt som dom. Ska bli spännande den dagen jag stöter på dom på gymmet, om det finns något ögongodis att spana in.
Eller finns det fula brandmän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0