En lite paus

Dagen har gått väldigt fort idag. Har spenderat hela min dag med Mickan, gjort ärenden på stan och fixat och trixat i skolan. Kom precis hem från skolan, idag hade vi våran andra kursstart, hoppas att kursen kommer bli lika rolig som den verkar men det lär bli mycket jobb nu i början.
Så nu är det bara till att slå upp kurslitteraturen och börja läsa.
Tänkte ta en liten paus från alla måsten nu ikväll och träna lite, får se vilka pass det blir idag. Min fina vän Elin ska också börja träna idag så hoppas det blir något riktigt svettigt.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag gjorde externredovisningen tre gånger innan jag klarade den, så jag förstår dig. :)Jag tror också det kommer bli ett tufft men roligt halvår. jag hoppas på det iallfall :)

2011-01-19 @ 11:03:44
URL: http://emelierolfsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0