Elsas Mode

Nu har jag rensat huvudet riktigt ordentligt, började med att värma upp med ett 30 minuter power step pass. Efter det köade vi länge för att få våra biljetter till spinningen, galet va populär den va. Så nu kom jag precis hem efter två riktigt svettiga pass på gymmet. Känns skönt att ha fått rensa hjärnan lite, så nu ska jag ta en lång dusch innan jag ger mig på plugget idag. Lite till kan jag nog få in i min hjärna ikväll.
Tänkte jag avsluta kvällen med att krypa ner under min mysiga filt med en mycket bra bok, nämligen Elsas Mode. Är det någon av er som har läst den? Nu är jag inne på slutspurten i den och tycker att den är riktigt bra, tur att det finns en till bok i samma serie.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

elsas mode är så bra, nummer 2 också :D

Ha en toppen start på veckan, sov gott!

2011-01-10 @ 22:53:42
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0