Blev uppslukad av boken

Dagen har faktiskt sprungit iväg väldigt fort. Började med två pass på gymmet, körde ett 30 min corepass och 30 min powerstep riktigt svettigt och härligt. Sedan var tanken att jag skulle ägna hela dagen åt tentaplugg, satt i 3 timmar och pluggade konstant sedan tänkte jag att det inte skulle vara fel med en paus. Så jag tog Elsas Mode och la mig i sängen och började läsa lite och där fastnade jag. Boken är som en drog efter varje sidan man läser vill man bara veta vad som händer på nästa.
Efter att ha legat i sängen slukad av boken i några timmar så åkte träningskläderna på igen och jag mötte upp Madde för ett 30 minuters Easy Line, ett grymt effektivt träningspass, det är cirkelträning så varannan station är kondition och varannan styrka. Maskinerna man använder sig av har inga vikter utan är lufttrycks maskiner så tempot avgör hur jobbigt och tungt det blir. Så om ni inte har testat det och får tillfälle så är det verkligen något jag rekommenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0