30 dagar med min blogg Dag 7

30 dagar med min blogg dag 7 "Min bästa vän"

Min absolut bästa vän är min älskade lillasyster. Vi står varandra väldigt nära, i lite mer än 1,5 år har vi nu bott tillsammans. Hon är den första jag ser på morgonen när jag vaknar och den sista jag ser innan jag går och lägger mer. Först trodde jag det skulle bli en ren katastrof att bo ihop, men nu vet jag inte hur jag skulle klara mig utan henne. Vi hjälps åt med allt och finns vid varandras sida hela tiden. Pratar om allt och inget, men samtidigt finns de självklart dagar då man inte alls vill prata om allt och stänga in sig i sin egna bubbla. Men de dagarna minns man inte, man minns de dagarna då man har ett extra stort leende på läpparna och de stunderna man har som roligast tillsammans.
Konstigt nog har jag lärt mig väldigt mycket av min lilla syster, trots att hon är yngre än mig har hon ändå kunnat lära mig massor mer saker vilket jag är evigt tacksam för.
Jag älskar dig siis, jag är glad att just du är min lillasyster ♥



(Otroligt gammal bild)

Kommentarer
Postat av: din syster i ur och skur

Vad gullig du är! Saknar faktiskt dig, det är riktigt tråkigt att vara hemma själv. Vill tillbaka till den tiden vi bodde hemma, saknar till och med våra tisdagar (du vet vad jag menar) ;) PUSS

2011-01-26 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0