30 dagar med min blogg Dag 6

Dagens ämne i 30 dagar med min blogg är:
"Min dag"

Klockan ringde 08.00, men var för trött för att gå upp så ställe om klockan till 9. DÅ var jag mycket piggare och gick upp och fixade i ordning en god frukost. Utan att fastna vid tv:n så satte jag mig vid datorn och satte på första föreläsningen jag skulle kolla på under dagen. Två timmar senare vad jag väl lite klokare och gick ner till tvättstugan och la i en maskin tvätt som fick snurra runt en timme.
Medan tvätten skulle bli klar så ställde jag mig i köket och lagade en riktigt smaskig lunch bestående av, aubergin, squash och morötter i en ungsform. Stekte köttfärs med vitlök och paprika och hällde i lite krossade tomater. Allt detta hällde jag sedan i ugnsformen och lät det stå inne i ugnen i 40 minuter. Riktigt gott och enkelt.
Sedan gick jag mätt och belåten till gymmet och gjorde tester med min PT. Det fick bli en liten paus i plugget, för direkt efter träningen gick jag hem och satte på föreläsning nummer två, har snart kollat klart på den ocskå.
Så nu ska jag invänta min fina vän Elin, vi ska nämligen testa vattenspinning nu ikväll. Ska bli spännande. Lovar att återkomma senare ikväll hur passet var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0