30 dagar med min blogg Dag 1


Då kör vi igång med 30 dagar med min blogg, här kommer en liten presentation om mig själv i form av en lista.


Namn? Sofia

Född? 1990 i Värnamo

Längd? 1,69

Skostorlek? Har mellan 39-41 beroende på skor

Piercingar? Hål i öronen och Naveln

Tatueringar? Nix

Bor? Bor just nu på västkusten, men kommer från de småländska skogarna

 

Utbildning? Läste mode/design på gymnasiet och nu håller jag på att utbilda mig till Butikschef

Jobb? Jobbar extra på Intersport

Drömyrke? Hmm svår fråga, men jag har ett stort intresse för både Mode och Hälsa så något inom det.

Plats du vill resa till? USA, Thailand, Australien plus massa andra ställen

Favoritdrink? Finns många goda drinkar men en favorit är, rosapanten  
Favoritmat? Allt mamma lagar, men en god sallad och en grillad köttbit sitter aldrig fel

Favoritfilm? Finns många bra filmer så har ingen direkt favorit

 

Läser just nu? Elsas Mode och massa kurslitteratur
Läser helst? En bra och spännande bok eller ett mode magasin
Tittar helst på? Gossip Girl, One tree hill och andra bra serier

Lyssnar på? Allt!

 

Mest överskattade affär? Hmm svårt. .
Det dyraste jag köpt?
Min förra dator

Senaste fyndet? Det måste ha varit mina nya underkläder som jag kolalt på länge men fyndade på mellandagsrean

Lyxartikel? Min fina Pentax system kamera

Värsta plagget? Manchesterbyxor

Favoritaccessoar? Fina smycken, väskor och höga klackar

Motionerar du? Powerwalk och Gym

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Gucci, Lacoost

Vad är du rädd för? Att vara ensam när det är mörkt, spindlar

Vad finner du charmigt? Humor och ett bra självförtroende

Beskriv dig själv med 3 ord? Kreativ, Snäll och mysig



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jo det är bra. Väldigt trött bara efter en lång dag på jobbet. själv? :)

2011-01-03 @ 17:47:27
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: LIENE

Kul inlägg:)

2011-01-03 @ 18:26:15
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0