Motion för hela veckan

Jag har inte så mycket energi till att skriva nu på dagarna. Idag har jag i varje fall orkat plugga lite och fått motion så det räcker för hela veckan. Gick nämligen mer till skolan och skulle hämta mina prinsessor tidigare idag, det är inte allt för långt utan kanske 2 km så 4 fram och tillbaka och redan halvvägs mådde jag lite illa och blev trött. Det tar verkligen på krafterna att opereras. Har spenderat eftermiddagen under en filt och kollat på film inne hos A och M. Riktigt mysigt.
Tänkte krypa ner under filten och lägga mig i min säng och kolla på någon serie eller något för att få tiden att gå lite fortare. Men samtidigt vill jag inte at tiden ska gå för fört för om en vecka har vi tenta. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0