6. Mål med träningen

Målet med min träning är att leva ett mer hälsomammt liv. För ett tag sedan gjorde jag en kroppsanalys över hur mycket fett och muskler jag har i kroppen, efter den analysen satte jag upp ett anatl delmål samt ett slutmål. Det är detta jag ska sträva efter nu fram till sommaren. Motivationen är på topp och jag börjar bli aningens rastlös och suget efter att gå till gymmet finns i hela kroppe, men nu är det anätligen bara 1,5 vecka kvar till jag kan försöka börja träna lite igen. Tills dess får jag nöja mig med mina små dejter med träningsinstuktören i youtube-klipen.

Men det är inte bara detta som ingår i målet med träningen, utan det är även att genom täningen kunna förebygga stador och sjukdomar i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej, missade det programmet men hörde att det verkade vara god mat den kvällen :)

2011-02-20 @ 21:05:46
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: Majken

Hej Sofia! Var kollade du upp muskelmassa/kroppsfett? VCet ungefär vad jag ligger på men hade varit kul att kolla upp det mer noggrant.

Kram!

2011-02-23 @ 14:41:26
URL: http://xcsmajken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0