Promenad i vårsolen

Nästintill hela dagen har spenderats framför en datorskärm, vilket både huvudet och kroppen känner av nu. Ex-arbetet går sakta men säkert frammåt, efter några missöden och missförstånd så är vi nu på rätt spår igen. Efter x antal timmars skrivande gav vi upp och jag och Mickan bestämde oss för att gå en lång härlig promenad istället.
Underbart att få komma ut och få lite luft efter att ha suttit instängd hela dagen.
Nu har jag precis bestämt mig och gjort klart mina val inför hösten, anmälan är färdig och inskickad. Så nu är det vara att vänta och se och hoppas att jag kommer in och att det är rätt val jag har gjort.
Tänkte krypa ner i sängen om en liten stund och försöka sova lite, känns som att det behövs efter denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fler promenader måste göras :D

2011-04-14 @ 22:14:32
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0